Bereikbaarheid helpdesk
Onze helpdeskmedewerkers zijn u graag van dienst als u vragen heeft over de beheeromgeving of als er technische problemen zijn.
De helpdesk is op werkdagen bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.00 uur.
Voor contact met onze helpdesk, belt u naar 024-350 54 00.
Als u kiest voor optie 1 wordt u automatisch doorverbonden met een helpdeskmedewerker.
Voor vragen die geen spoed vereisen kunt u contact opnemen via het contactformulier.
Tevens kunt u in de beheeromgeving (CMS) diverse handleidingen en instructievideo's vinden onder 'Support'.
Remote support
Via Anydesk bieden wij hulp op afstand.Op aanwijzing van een helpdeskmedewerker kunt u Anydesk downloaden.
Handleidingen
In de beheeromgeving (CMS) kunt u onder de knop 'Support' diverse handleidingen en instructievideo's vinden.
Tevens verzorgen wij regelmatig webinars. Deze zijn kosteloos te volgen. U kunt zich aanmelden voor een webinar onder de knop 'Support' in de beheeromgeving.